بهترین جراح پلک ایران

دوشنبه 21 آذر 1401
14:26
محسن
بهترین جراح پلک ایران

معرفی و سابقه دکتر محسن بهمنی کشکولی

پروفسور محسن بهمنی کشکولی پزشک و فوق تخصص جراحی زیبایی چشم در ایران می‌باشند. ایشان بنیانگذار رشته مستقل دوره فوق تخصص پلاستیک و ترمیمی چشم در ایران می‌باشند و با تجربه بیش از 15 سال در جراحی پلک حرف اول را در بلفاروپلاستی ایران می‌زند. دکتر بهمنی کشکولی در بیش از 30 ژورنال خارجی عضویت و نقش داور را دارند و به همین علت همواره در سفر هستند و این مورد، وقت و نوبت گرفتن حتی برای ویزیت را نیز برای بیماران کمی مشکل کرده است. افتخارات، مسئولیت‌ها و پست‌های ایشان اعم از استاد چشم پزشکی دانشگاه تهران، مسئول سرویس جراحی پلاستیک چشم و رییس دپارتمان چشم پزشکی و بیمارستان رسول اکرم، باعث شده که در سال 93 به ایشان لقت چشم پزشک پارسی را بدهند.

دکتر محسن بهمنی کشکولی بهترین جراح بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی عملی خطیر و حساس است و سپردن آن به پزشکان غیرقابل‌اعتماد کار منطقی نیست. از طرفی، پزشکانی که این عمل جراحی را انجام می‌دهند روزانه در حال افزایش هستند اما به دلیل نزدیک بودن به چشم و مراقبت‌های حساس بعد از عمل، نمی‌توان به اکثریت این پزشکان اعتماد کرد. باید پزشکی انتخاب شود که سابقه مطمئنی در انجام بلفاروپلاستی داشته‌باشد. رزومه و سابقه دکتر محسن بهمنی کشکولی در انجام هزاران عمل زیبایی بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه در بیش از 15 سال، نشان از تجربه بالای ایشان و مطمئن بودن کار ایشان می‌دهد.

کیفیت کار و هزینه عمل دکتر بهمنی کشکولی

هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک‌های مختلف و با پزشکان مختلف، بسته به بیمار تغییر می‌کند و نرخ ثابتی برای اعلام وجود ندارد. هرچه سابقه پزشک پایین‌تر، هزینه پایین‌تر؛ و بالعکس. اما اگر شما تصمیم به انجام بلفاروپلاستی گرفته‌اید، مطمئنا به دنبال کیفیت نیز هستید و در عین حال نمی‌خواهید هزینه نجومی برای انجام این عمل بپردازید. دکتر کشکولی با توجه به تجربه بالای ایشان، کیفیت بسیار عالی ارائه می‌دهند و به همین نسبت هزینه عمل ایشان کمی از بقیه پزشکان بالاتر است ولی چون ایشان در بیمارستان رسول اکرم نیز فعالیت دارند، شما این امکان را دارید که برای ویزیت شدن به این بیمارستان مراجعه کنید و از هزینه‌های خود بکاهید. اینکه شما هزینه نسبتا بالایی برای انجام این عمل با پروفسور کشکولی پرداخت می‌کنید درست است ولی این اطمینان را دارید که بلفاروپلاستی خود را نزد بهترین پزشک این رشته انجام داده اید.

آیا دکتر محسن بهمنی کشکولی برای انجام بلفاروپالستی پیشنهاد میشود؟

یک شخص در هر خریدی به دنبال برآورده کردن 2 فاکتور است؛ کیفیت و هزینه مقرون‌به‌صرفه. انجام عمل بلفاروپلاستی نیز از این قائده مستثنی نیست. کیفیت پروفسور کشکولی، با وجود رزومه سنگین و دیدن نمونه‌کارهای ایشان، کاملا تضمین‌شده است و جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌گذارد. اما در مورد هزینه، اگر شما راضی به سپردن چشمان و زیبایی خود به دست پزشکان دیگر هستید تا هزینه کمتری پرداخت کنید، این انتخاب شماست؛ اما اگر به دنبال هزینه مناسب در کنار بهترین کیفیت هستید، بی‌شک تنها گزینه برای شما پروفسور محسن بهمنی کشکولی است.


[ بازدید : 28408 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین جراح پلک ایران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]